tisdag 25 juni 2013

Ledighet = lovely

Kära läsare! Just i detta nu sitter trolgtvis du på ditt jobb eller har kommit hem från ditt jobb. Det är ju oftast så det är. Så har det varit för mig i alla fall. Dom senaste 13 åren har jag jobbat varje sommar, med undantag för sommaren 2006 så jag var sjukskriven efter en knäoperation. I år är det alltså min första sommar som har har betald semester. Känslan är overklig och helt underbar. I hela sju veckor är jag ledig! Lite planer har jag för min semester men mycket av tiden är oplanerad, vilket är olikt mig, "fröken kontroll". Men jag tar det som det kommer och spontaneiteten får helt enkelt styra mig denna semestern. 

Igår fick jag och Juliete uppleva livet som modell. Inte så gamligt som man kan tänka sig (hehe). Bilderna som togs fotas inför VRC14. (Den satsningen som jag gjorde med mitt lag inför Vättern - VRC13 kommer att göras nästa år också och bilderna ska användas i reklamsyfte). I över tre timmar höll vi på att cykla i olika konstellationer och tempon, på raksträcka men främst i backar med vacker bakgrund. Det ska bli riktigt skoj att få proffsbilder in action så att säga. 

Om en vecka åker jag till Barcelona. Ska bli otroligt roligt, skönt och förhoppningsvis helt fantastiskt. Efter Barcelona kommer jag att tillbringa tid i Norrtälje och Stockholm hos släkt och vänner. Sedan hem till Göteborg för då är det bröllopsdags. Därefter, ja vem vet vad som händer. Den som lever får se...

//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar