tisdag 16 juli 2013

Semestern fortsätter

Efter Barcelona landade jag hos släkten i Norrtälje. Fem dagar tillbringade jag och min mamma hos min 91-åriga mormor. Vi umgicks såklart också med resten av släkten, moster, morbror, kusiner och sisådär 10-tal katter. Min tanke var också att tillbringa tid i Stockholm tillsammans med vänner, men tiden räckte helt enkelt inte till. Förhoppningsvis blir det ett besök i huvudstaden innan sommaren är slut.





I helgen var det bröllop. Min vän Mira gifte sig med sin Marcus på Färjan 4 och efteråt bjöds vi alla på bröllopsfest i hjärtat av Majorna. En mycket fin dag som gick i kärlekens tecken, skratt och fantastiska väder. 

I veckan som kommer ska jag bara vara hemma. Eller det är faktiskt inte så bara. Det är väldigt sällan jag faktiskt får tid att bara vara, så det ska bli riktigt skönt. Förhoppningsvis tittar solen fram så det blir tid till salta bad och varma klippor. En sväng till Småland väntar sedan och efter det så får jag se vart semestern tar mig...

//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar