tisdag 7 juni 2011

Övertalar mig själv om att det inte var så farligt, eller?

Ibland gör man saker som verkligen inte är menade att göra och så blir resultatet att man gör bort sig. Det är exakt vad jag har gjort idag. Tänker inte gå in i detalj på vad det var som hände men nyfikenhet, min Iphone och ett missat samtal är ingredienser som finns med i den platta pannkaka om blev. Men okej, jag bjuder på den och just nu i denna stund lever jag efter devisen att det man inte hör - det har inte hänt


Idag har jag gått på officiellt sommarlov. Den slutgiltiga versionen av sista arbetet är inskickad och på väldigt länge känner jag mig ledig, tro det eller ej. Men jag vet och ni vet också att det känslan inte kommer vara särskilt länge så jag ska passa på att njuta så länge jag kan. Börjar att njuta i Stockholm för dit bär det av i morgon bitti. Lovely! Ska träffa vänner, dricka vin, shoppa, njuta och inte minst hurra för min lilla Kusin som tar studenten. Men redan på lördag bär det av hemåt igen för mer festligheter väntar på mig då. Jag bara älskar sommarlov!


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar