fredag 8 mars 2013

F-R-E-D-A-G-!

Då var det äntligen fredag och det är snart helg. Sista timmarna på jobbet och sedan helg på riktigt. Veckan har gått extremt fort. Eller säg så här, veckorna går nuförtiden alltid extremt fort. Positivt i en bemärkelse (snart är det semester igen!) men samtidigt, ska det gå så här fort jämt? Då hinner jag bli 80 år innan jag änns har hunnit blinka. 

Förra helgen innebar fest och utgång på stadens krogar med några festglada personer vilket i sin tur innebar att fröken Börjesson inte var helt fräsch. En kväll med (lite?) för mycket alkohol och sent i säng gör att man blir rejält sliten. Men jag fixade Vasaloppscyklingen på söndagen så det var inte en extrem bakfylla. Klarar inte av dom längre. Man är inte 20 år även om jag måste visa mitt körkort nio av tio gånger på bolaget. 



Med förra helgen i färskt minne blir det en lugn helg i helgen. Fokus på favoriträtten tacos ikväll, träning på lördag, första utomhuspasset med cykellaget och Juliete på söndag. På söndag efter cykelträningen och fika på stan. 
Trevlig helg!
//Theres


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar