torsdag 12 september 2013

God morgon

Just nu är det full rulle och det tar på krafterna. En dunderförkylning satt som en smäck förra veckan och jag låg däckad helga helgen och fick till och med sjukskriva mig i måndags. Men nu är jag på bättringsvägen.

Helgen erbjuder massa skoj så ser verkligen fram emot det. I morgon ska jag på utbildning hela dagen. Efter det ska jag äntligen klippa mig (det tog bara (!) två månader att boka tiden) och på kvällen blir det AW med jobbet. Trevlighet på hög nivå från morgon till kväll. På lördag ska jag förhoppningsvis kunna träna igen och sedan blir det handboll. En elev spelar cup och jag ska åka dit och heja. På kvällen bjuder Johanna trion på mat och vin. Juhani, min före detta kollega och vän har lovat att bjuda på morotskaka på söndag. Kanske hinner vi med en match i badminton också. Wopa som as! Det ska blir en helg där jag ska få må gott och bara umgås med människor som ger mig energi och som jag tycker väldigt mycket om. Ler bara jag tänker på det...!

Hörde en skön låt på radion i morse på väg till jobbet. Lyssna och känn energin komma!



//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar