tisdag 26 april 2011

Just rub it in

Jag vill inte strö salt i såren eller så, eller, jo det vill jag nog göra lite gran, jag gillar ju att vara lite skadeglad då och då. Jag är student (kan ju inte ha undgått någon efter snart fyra år av slit på Göteborgs Universitet) och det är bra skönt att vara det just nu. Idag har jag till exempel skrivit en tenta, det tog drygt en timme efter att jag skrivit klart blev det kaffe i solen med J. Vi bara nöjt av värmen och snackade skit. Vi behövde alltså inte sitta inne på en kontor och titta ut på alla andra som strövade runt nere på gatan med en kaffe i handen och solglasögon på näsan. Nej, vi VAR en av livsnjutarna. I morgon har jag en likadan dag så livet som student är rätt soft för tillfället, och nej vi behöver inte gå in på studentlivets baksidor för detta blogginlägg är tillägnat alla studenter som är värde en kaffe i solen och som kan (läs ska) njuta av sin ledighet mellan lektionerna eller som för mig, ett nästan tomt skolschema. Det går bra nu helt enkelt!


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar