söndag 17 april 2011

Kalla mig fröken effektiv

Ytterligare en vecka har gått. jag förstår inte var all min tid tar vägen? Vaknar på måndag morgon, blinkar och sen är det söndag kväll, hopplöst! Men mycket hinner jag med och tur är väl det! 


11 snabba från veckan som gått:
Jag har lyssnat på en föreläsning som var det mest inspirerande jag upplevt under hela min (långa) utbildning.
Jag har jobbat.
Jag har fått upp nya gardiner.
Jag har träffa familj och vänner.
Jag har hunnit med fyra (bra) pass på gymmet. 
Jag har fastnat för SVT:s nya serie The Kennedys. (Rekommenderas) 
Jag har njutit av västkustens guld - skaldjur
Jag har pluggat och ligger i framkant av vad som komma skall. (Inte min starkaste sida i vanliga fall)
Jag har varit på 30-årsfest.
Jag har insätt att lchf-metoden fungerar bra och att det är sporrande att se hur kroppen förändras. 
...och jag har tagit mig tid, viktigaste, att unsätta min älskade och saknade farmor. 


Nästa vecka ska jag lämna stan några dagar och det ska bli otroligt skönt att få komma bort och bara få njuta av att vara lite mindre effektiv. 


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar