fredag 25 november 2011

Tiden rinner iväg...

Jag kan inte sitta still och jag är jämt på språng, det är nästan så alla ser på mig och även jag själv faktiskt. Trivs med det men fatta hur skönt det ska bli med semester om tre veckor! Tiden rinner iväg och egentligen hinner jag inte sitta i soffan och blogga nu heller. Måste fixa matlådor till helgen då jag ska jobba, sedan iväg till träningen för att ikväll äta middag hos pappa och hans fru. Men om du bli stressad av mitt ospantana liv så ska du veta att jag blir sjuk stressad av att bara titta i min almanacka och inse att det knappt finns någon ledig dag fram till planet lyfter. Dessutom måste jag inhandla en ny bästis innan jag får panik. Planering för 2012 har ju redan börjat såklart...


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar