fredag 1 februari 2013

Krasst - det ända jag inte har är tid

Jag kan se runt omkring mig och se att jag har allt en människa kan önska sig. Familj, vänner, ett bra jobb, fritidsintressen, en lägenhet som är min borg, ja men allt och lite till kan man säga. Det ända jag inte har är tid i överflöd och det är också typ det ända jag inte kan skaffa mig mer av. Varje minut jag får över vill jag ägna åt saker som jag tycker om att göra. Jag lägger mer än gärna min tid på att umgås med folk jag tycker om och trivs ihop med. Jag trivs som bäst när jag få vara i olika element som jag själv har valt. Om det är träning, på jobbet, hemma hos mig själv med eller utan vänner, äta en middag tillsammans någon som jag tycker om eller få resa iväg och uppleva världen, ja då trivs jag verkligen som bäst. 

Just nu, i mitt liv, finns det väldigt begränsat med tid (vilket ni som läser min blogg märker). Det blir för närvarande färre blogginlägg tyvärr. Tiden finns inte helt enkelt just nu. Jag kommer dock inte sluta blogga, absolut inte så fortsätt att titta in här titt som tätt!

//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar