söndag 4 november 2012

En mycket trivsam helg

Helgen har varit extra lång för mig eftersom jag har haft novemberlov torsdag och fredag. Riktigt skönt att komma ikapp med träning efter den lilla förkylningen som varit envis. Ledigheten har främst inneburit just träning och sociala trevligheter. Helt enkelt en helg helt i min smak! 

Hello Monkey
Linnegatan 52
I fredags träffades gymnasietgänget (vi är fyra tjejer som fortfarande, 11 år senare träffas och umgås några gånger per år) hemma hos Emma som bjöd på middag. Kvällens bubblare var dock ett Ukrainskt vin som smakade riktigt bra. I lördags blev det tidig träning och sedan fotboll på Valhalla IP. Jitex spelade hemma mot Kristianstad och vann med 3-1. Grymt kul att dom fick avsluta sin säsong med en vinst. Minst lika kul var det att no. 7 - Sandgren gjorde en grymt bra match. På kvällen bjöd paret Qvist på middag på Hello Monkey i Linné. Nytt favoritställe som jag definitivt ska till igen. Dom serverade otroligt god asiatiska cross over. Senare på kvällen möte jag upp Maria och Jessica och ännu något senare slöt min kusin Filip upp. En mycket trevlig kväll på alla sätt. Idag har det, givetvis, blivit mer träning och väl hemma tog husmor över och lagade en kyckling, bacon- och spenatpaj smaksatt med paprika- och chilicream fresh. Det vattnas i munnen på mig. 

Veckan som kommer innebär jobb och träning framförallt men till helgen ska jag åka till huset vid havet och umgås med min fina mamma. På söndag är det farsdag så jag har passat på att bjuda in mig själv på farsdagsmiddag hos min pappa. Man får ju inte vara dum! 

//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar