torsdag 7 juli 2011

BFF (best friend for ever)

Jag har skrivit det förr men det tåls att skrivas om igen. Jag är snart 30 år och (eller men?) jag har en bästis, för det kan man ha oavsett ålder. Min bästis heter Jennifer och vi har känt varandra sen hösten 1997. Utan Jennifer är jag inte hel. Hon är min själsfrände och hon vet allt om mig, till och med sådant jag inte vet själv. Hon bor i Kalifornien, USA sen snart tre år tillbaka och det gör ju att vår relation numera inte är så spontan. Vi ses två gånger per år, vinter och sommar. Nu i juni var hon hemma och hälsade på i tre veckor och vi umgicks varje minut som gick tror jag. Tänkte bjuda på en bildkavalkad från hennes besök och våra dagar tillsammans. 





//Theres

1 kommentar:

  1. Du är världens finaste person, och min bästa vän. Jag är så lyckligt lottad!

    SvaraRadera