onsdag 27 juli 2011

Ta ditt ansvar - själv tänder jag ett ljus och fortsätter kampen

Kommunpolitikern Erik Hellsborn (SD) skriver på sin blog hur han inte förkastar eller tar avstånd från Anders Behring Breiviks terrorist attack i Norge. Klicka här för att läsa artikeln på Svenska Dagbladet.

Jag hoppas att alla ni som har röstat på SD tar ansvar för den politik som dom står för och som ni själva, helt demokratiskt har röstat in i Sveriges Riksdag, Landsting och Kommuner. Jag har och kommer alltid förkastat och avsky vad SD står för då dom inte står för mänskliga rättigheter eller ett samhälle där alla är välkomma. Men om ni hellre vill leva i ett samhälle där människor som Anders Behring Breivik kallmodigt får mörda över 60 människor så varsågoda. Men jag vill det inte och kommer därför precis som jag gjort tidigare fortsätta kämpa för alla människors lika rättigheter oavsett religion, hudfärg, sexuell läggning, etnisk bakgrund eller vad som helst...

//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar