söndag 31 juli 2011

Igår sa dom sa Ja till varandra

Jag har den sista tiden varit lite distraherad av annat så därav har bloggen blivit något mindre uppdaterad. Men så är det när det händer kul och spännande saker...

Igår var det i alla fall dags att gå på bröllop i Morlanda kyrka på Orust. Min vän Lena och hennes Olle gifte sig och det var sagolikt på alla de sätt. Vädret visade sig från sin bästa sida och gav oss cirka 35 grader varmt och allt var så underbart vackert. Efter en fin vigsel bjöds det på bröllopsfest i Kungsviken nere vid båtvarvet. Havet glittrade ikapp med det strålande paret. Det bjöds på fantastisk god mat och jag övervann mina farhågor mot både matjesill och lamm. Det var väldigt delikat och jag erkänner att jag har haft fel i alla dessa år men bättre sent än aldrig, eller hur?! Efter en bit tårta, även den otroligt god och vacker (!) så bjöds det upp till dans långt in på småtimmar...
Jag vill tack för att jag fick äran att dela denna dag tillsammans med Er! Jag vill önska Lena och Olle all lycka till och skickar all min kärlek till dessa två fantastiska människor!
//Theres

1 kommentar: