måndag 4 juli 2011

LCHF-resan fortsätter

Tack vare LCHF så lagar jag ju numera massor av mat och jag testar även en hel del nya maträtter, efterrätter och bröd. Mandelpannkakor med hallonkesella och mascarpone-kräm, crunchig vanilj-musli, frallor, maräng-chokladtårta och himmelskt god räkröra är några exempel på nya recept som jag har testat och fler kommer det bli.


Ni vill ju också givetvis veta om det blir några fysiska resultat och ja det blir det. Har gått ner 1-3 klädstorlekar (beroende på vilket märke jag handlar) och det känns ju superskoj. Träningen går också bra och jag märker verkligen hur resultaten både känns och syns och att både mina återkommande förkylningar och skador håller sig på behörigt avstånd. Peppar, peppar ta i trä men låt det hålla i sig...

//Theres

1 kommentar: