måndag 8 augusti 2011

Mitt i-landsproblem

Dagen började med frukost
på underbara Le Petit Café.
Här hemma fortsätter lchf-resan och det går framåt eller neråt närmare bestämt. Jag är numera 10 kilo lättare vilket är jätteskoj men ett stor problem har uppståt! Vi kan kalla det för ett i-landsproblem men det är defakto ett problem. Mina kläder passar inte längre. Jeans, toppar, klänningar, kjolar - allt är för stort. En del nytt har jag givetvis inhandlat (jag tycker ju om att shoppa) men jag vill inte köpa för mycket nytt eftersom det ska bort några kilon till. 


Dagens inköp. Observera handskarna.
Snart är det höst mina vänner.
Men idag blev det en heldag på stan med Mira och givetvis kunde jag inte hålla i plånboken. Dock handlade jag bara saker jag är i behov av men det är dyrt att gå ner i vikt ska ni veta. Men det är kärlek för själen att köpa kläder i storlekar som S/29/34/65. Det sistnämnda är min bystomkrets dock väljer jag att inte gå in närmare på min kupp-storlek (tji fick ni - haha) men jag kan konstatera att mina mått inte är vad dom var för bara tre månader sedan. En rensning i garderoben innebär att en hel del måste gå till välgörenhet och det känns riktigt bra! 


//Theres

4 kommentarer:

  1. Det var inte illa! Bra jobbat! =)

    SvaraRadera
  2. WOW! Va liten du blivit :) Kul att du hittat ngt du trivs med! /Marie

    SvaraRadera
  3. Gött jobbat Theres, du är en av få (på jobbet) som har visat sig ha karaktären att fullfölja en kostförändring som i studie efter studie visar sig fungera på så många olika plan. Många har provat och sett resultat men ändå fallit bort efter en tid. Strongt av dig! Visst är det ett härligt bekymmer när det inte finns några kläder som passar längre?! ;)

    SvaraRadera