lördag 6 augusti 2011

Vissa människor gör än lyckligare bara

The dream team
Om nio arbetspass slutar jag mitt (sommar)jobb för den här sommaren. Det blir min fjärde sommar som jag arbetar på Skogome anstalten och det har också varit den absolut bästa hittills. Jobbet i sig är oftast både skoj och spännande men också otroligt stressigt och påfrestande på många olika sätt och det är då helt avgörande vilka kollegor du har. Men med David och Nina som kollegor har jag dragit vinstlotten. Vilket dream team vi har varit och vilken trygghet jag känner i vårt arbetslag, vilket också är helt avgörande på vår arbetsplats, att kunna lita på dina kollegor  till 100%. Jag ler när jag tänker på alla goa skratt vi haft under dessa sju veckor tillsammans, guld värd! 


Igår var det dags för Nina att gå på semester och det firade vi givetvis med en klassisk after work tillsammans med ett riktigt gott gäng på Linneterassen. Som vanligt var det bra stämning och som vanligt blev det också sent i säng men det säger väl en hel del om hur skoj vi hade! 


//Theres

2 kommentarer: