söndag 18 september 2011

Grattis på 1 årsdagen!

Idag fyller CHAMPAgne 1 år och det ska firas på bästa tänkbara sätt! Ballonger, paket, tårta, sång, ja allt man kan tänka sig för att fira min blogg! 


Eller, nej det blir ett kort blogginlägg som jag vill dedicera till Er, mina läsare. Det är ni som håller liv i bloggen kort och gott. Utan er hade aldrig CHAMPAgne fyllt 1 år tror jag. Tacka för dom kommentarer som ni skriver i bloggen, dom värmer och ger massor av positiv energi att fortsätta. Min önskan med bloggen från början var att skriva om mitt liv och bjuda på mig själv. Jag tror och hoppas att det har blivit så. Det sista året har varit fyllt med upplevelser, både lyckliga och sorgliga. Men så är livet, upp och ner, fram och tillbaka, hit och dit....


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar