måndag 17 oktober 2011

Renoveringstajm

I helgen var jag på besök hemma hos en ny bekantskap. En lägenhet som var jättefin och som var precis i min smak både med möbler, färger och design. Jag blev inspirerad! Därför bestämde jag mig igår för att fixa lite här hemma. Jag ska måla hyllplanen i min väggfasta bokhylla i vitt, högblankt. Tänkte även köpa nytt soffbord och ny tv-bänk. Efter nästan 10 år så känns det helt okej att uppdatera dessa möbler. Allt annat har med åren blivit uppdaterat men just soffbord och TV-bänk har blivit åsidosatt. 


Att renovera och göra om hemma är verkligen skoj och ett intresse jag har. Önskar alltid att jag hade mer pengar så jag kunde köpa ännu mer men men. För ganska små pengar kan jag ändå greja till det ungefär så som jag vill. Men längtan efter en egenägd lägenhet där jag kan få gå loss - den längtar växer mer och mer...


Välkommen på en kaffe när jag är klar!


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar