torsdag 20 oktober 2011

Theres klagomur

I ett par dagar har jag varit irriterad och känns mig stressad. Allt som ska hinnas med att göras, vara tillgänglig och alltid le. Ibland har solen även fläckar och jag har varit en fallande sol i veckan helt enkelt. Jag har som sagt känt mig sjuk irriterad på det mesta. Känt mig tjock och ohälsosam. Känt mig otillräcklig. Känt mig fel...


Igår kom jag hem med målarfärg och nya möbler till den lilla renoveringen som ska göras i lägenheten. 
Måla grundfärg - check
Montera soffbord - check
Montera TV-bänk - fail så in i h-vete
Varför ska det krävas en Chalmersexamen för att montera ihop en simpel jäkla TV-bänk? Varför IKEA, varför?! Idioti! 


Men den bästa medicinen för mig för att jag ska må bättre är ett pass på gymet. Så ikväll tog med all min frustration till Sportlife Örgryte och körde slut på mina ben i en timme. Inte för att benen i säg har gjort mig något men ska någon kroppsdel få ta ordentligt med stryk så är benen rätt passande. 


I morgon väntar en ledig (obervera ledig) helg med en hel del skoj att se fram emot. Så för allas trivsel - PMS går över va?!


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar