onsdag 14 december 2011

På väg mot nya destinationer

Dagen började extremt dåligt och all stress är tillbaka och migränen gör sig påmind. Just nu, i denna sekund kan jag inte glädjas åt min resa överhuvudtaget utan svär ve och fasa åt vår handledare som inte läst vår uppsats ordentligt för än nu (!), två dagar innan jag åker. Tack för den - verkligen! Men då vi är grymast i stan har vi nog löst läget...

Nu något annat. Mitt största intresse har blivit mer tydligt ju äldre jag blivit; att resa! Under 2011 har jag besökt och kommer att besöka otroliga länder som Sri Lanka, Thailand, England, USA och Mexico. För mig är det viktigt att inte glömma av mina äventyr. Jag älskar att resa av så många anledningar. Alla dom platser och upplevelser man får med sig i sin ryggsäck är oumbärliga. Att jag dessutom får uppleva dessa resor tillsammans med människor som är viktiga för mig blir som grädde på moset. 


I övermorgon ger jag mig iväg igen på en långresa. Denna gången är det USA och Mexico som är målet på kartan. Ni kommer att kunna följa mig på min resa här på CHAMPAgne. Så ofta jag kan kommer jag att uppdatera bloggen och berätta vad vi har för oss. Hoppas ni hänger med mig. Jag vill också passa på att uppmana alla som har en iPhone, Android, Nokia eller BlackBerry att skaffa WhatsApp. Då kan vi sms:a gratis trots att jag är på andra sidan jordklotet. Bra va! 


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar