måndag 19 december 2011

Resan: forsta helgen i Mountain View

I fredags lamnade jag Sverige for Californien. Resan gick bra aven om den blev nagot stressig. Planet fran Göteborg till London blev forsenat, inte bara en gang utan tva. Men efter mycket om och men kom jag av planet och fick loppa genom terminal 5 pa Heathroaw flygplats. Tro mig, terminal 5 ar enormt stor men smidig som en vesla och snabb som en gasel tog jag mig fram till gate B46 med hela tre minuter till godo. Jag tackade mig sjalv for all den konditionstraningen jag utsatt min kropp for. Tack!


Dom har men i helsvart 
Igår, lördag blev det lite shopping. Dagen borjade dock med att vi besökte en dykaffar dar vi kopte vatdrakt, cyklop och en riktigt higteck snorkel. Vatdrakten var en fodelsedagspresent/julklapp fran Martin och Jennifer. Otroligt generost och jag blev sa klart superglad. Tack! Det blev ocksa lite traningsklader och nya solglasogon (ni vet min svaghet for dessa assessorer). Antligen hittade jag ett par pilotglasogon som jag foll pladaskt for. Pa kvallen bjod Martin oss pa sushi, the american style. 


Idag vaknade vi vid nio och at frukost tillsammans. Efter frukosten gav vi oss ivag pa nya shoppingaventyr och pa eftermiddagen blev det sondagslyx, manikyr och pedikyr. Mina tar och fingrar ar snyggt lila nu. Jennifer star just nu och lagar sondagsstek, medan jag packar om och Jennifer packar. Ikvall ar det dags att aka till San Franciscos flygplats och via Huston, Texas flyger vi till Tulum Mexico for sol, dykning, fodelsedagsfirande och en massa annat. 


Fortsättning foljer...


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar