lördag 7 april 2012

Glad påsk! (plus en känsla av harmoni)

Glad Påsk mina vänner!

Under en längre tid har min stressnivå varit hög. Jag sover dåligt, jag vaknar på nätterna, jag är på dåligt humör och jag är inombords i uppror. Inte helt bra skulle jag vilja påstå. Jag är dock medveten om det men kan inte göra något åt det. Jo det kan du visst tänker ni! Men när det är för många måsten och för lite tid så är det svårt att bara säga nej och skita i saker där andra och jag själv räknar med mig. 

Men för några veckor sedan föll livet på plats och en harmoni som har varit som bort blåst hittade hem. Vilken känsla! Vill inte avslöja för mycket men framtidsplanerna innebär jobb, resor och en flytt i från Göteborg. Tids nog kommer ni att få veta. Fram tills dess så fortsätter jag att jäkta runt men just nu i denna stund njuter jag av att ligga i sängen och inte ha några "måsten", i alla fall dom närmsta timmarna (haha).

//Theres

2 kommentarer:

  1. det enda jag såg va lämna Götet!!!! nu blev jag nyfiken och lite ledsen! Ska bli kul att höra vad som väntar dig :)/Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska berätta när vi ses :)
      Kram Theres

      Radera