fredag 28 december 2012

God fortsättning från mig till dig

Då var jag hemma i Göteborg igen. Julhelgen har varit jättemysig men helt klart, jag är inte van vid att ha folk inpå mig dygnet runt så lite skönt är det att få vakna i en tyst lägenhet. Men samtidigt är min släkt underbart skön att hänga med, dom är bäst!

Innan vi lämnade Norrtälje och Stockholm igår hann vi shoppa lite. Jag hittade en tröja, en "frak"skjorta och ett par curlingkängor. Curlingkängor är något som jag verkligen velat ha men inte riktigt tyckt att jag haft råd med tidigare. Men igår gjorde jag slag i saken så nu står dom i min hall och bara väntar på att få gå ut på en premiärtur. Men nu blir det inget mer shoppande på ett bra tag. För visst är det typiskt att när man väl hittar snygga kläder så är dom givetvis inte på rea!

Under julhelgen har jag börjat läsa boken Jag är Zlatan Ibrahimovic´. Jag har sedan Zlatans tid i MFF haft svårt för honom. Inte som fotbollsspelare direkt (han har ju uppenbarligen en talang) men hans sätt att framställa sig själv och sin kaxiga förortsattityd har stört mig många gånger - tills nu. Jag har inte läst ut boken ännu men har för första gången fått förståelse för varför Zlatan gjort som han gjort och under sin karriär. Jag får krypa till korset och erkänna (det gör jag gärna i och för sig) att jag gillar snubben. Har du inte läst boken så gör det, oavsett dom du är ett fan eller inte. 

//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar