lördag 22 december 2012

Jag har allt som jag kan önska mig

Jag tycker att jullåtar är helt okej att lyssna på såhär i juletider men ibland fastnar någon låt extra mycket på hjärnan. I år är det Britney Spears jullåt My only wish (this year). Varför? Nej det är inte som du tror (utan att avslöja allt för mycket - tids nog) men den är tjeck och glad, ungefär som julen borde vara för alla - tjeck och glad. 

Om några timmar styr jag mot släkten i Norrtälje. Det ska bli mysigt att få en helylle jul tillsammans med nära och kära. Det var ju några år sedan sist nämligen. Lova att inte stressa ihjäl dig och ta hand om varandra. Jag lovade mig själv i morse att inte ägna mig åt jobb eller att änns tänka jobb på i alla fall minst en vecka. Det kan du också lova. 


God Jul!



//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar