torsdag 24 mars 2011

1946 och 1950 för evigt

Ett smakprov 
Vissa saker vill man för alltid föreviga. Hur man väljer att föreviga dessa saker eller minnen är upp till vara och en. Själv har jag valt att tatuera mig två gånger, än så länge två gånger. Fler kommer det att bli även om jag från början sa att det bara skulle bli en och då menade jag det. Men det var som sagt då det...


Idag har jag tillbringat tre timmar hos en tatuera på nZANE. Han är islänning och man förstår typ vad han säger. Det är Palli tillsammans med Kristian som driver nZANE, Kristian säljer kläder och Palli tatuerar. Det finns även en lärling på studion som lyfter stämningen med sin charm och talang att teckna. Ett supergäng med killar som gillar service, har humor och är proffsiga. Jag är supernöjd med vad Palli gjorde och kommer garanterat att komma tillbaka. Kolla gärna in deras hemsida!


Men nu är det dags att packa väskan för i morgon lyfter planet till London. Shoppa, umgås och njuta av livets goda står på schemat. Inte läge att klaga!


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar