lördag 17 augusti 2013

Bli inspirerad

Tidigare har jag bloggat om att det kommer hända spännande och roliga saker under hösten. Flytt till ny lägenhet var en sak som komma skall. Nu har nästa roliga sak hänt. En sak som jag är mycket stolt och glad över.

I tidningen Mat&Hälsa som går att köpa i butik nu kan du blir inspirerad, bland annat av mig. En kul bekräftelse på min hälsoresa när Anne från Mat&Hälsa ringde och ville ha med mig i tidningen. En text om mina upplevelse av lchf och med före- och efterbild blev artikeln en serie i tidningen där jag och ett gäng andra lchf:are berättar om vad vi har upplevt tack vara en livsstilsförändring. Köp tidningen och låt dig bli inspirerad av människor som vet vad det handlar om. Köp också tidningen för alla fantastiska recept och tips. 


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar