måndag 9 januari 2012

Resan: Dags att aka hem


Igår tillbringade vi hela dagen i San Fransciso. Eftersom det inte var mitt forsta besök i staden sa behövde vi inte gora "det dar man maste gora" utan vi kunde i lugn och ro strosa omkring, Vi besökte Japanese town dar vi bland annat at min favorit - pannkaka med gradde, glass och chokladsas. Vi gjorde också nagot som alla japanska ungdomar gor, vi fotade oss i en typisk japansk fotoautomat. Osäker pa om korten kan användas som korkortsbild, men skoj var det. Pa kvallen blev det drinkar pa en foredetta svartklubb med anor fran 20-talet. Riktigt coolt stalle som an idag har bevarat sin identitet med lonndorrar och lösenord for att fa komma in pa klubben. Och att drinkarna sedan var bade välgjorda och goda gjorde inte saken samre. 
Idag har jag packat min tva vaskor fulla med saker. Jag kom hit med 11 kilo och lamnar med cirka 40. Ja ni forstar ju själva vad jag sysslat med i USA, förutom att ata da. 


Att aka hem om nagra timmar gor jag med blandade kansler, valdigt blandade. Att fa komma hem till min familj, mina vanner och min underbara lagenhet ser jag fram emot. Men att inte fa traffa min alskade basta van pa ett halvar gor att jag far en klump i magen och tarar i ogonen. Men det ar sa har det ar och jag kan ju bara vara evigt tacksam att jag har varldens mest fantastsiak van! Tack for allt, Jennifer (och Martin också saklart)!


Vanner, i morgon ar jag hemma i Sverige!


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar