fredag 28 januari 2011

(Mini)bildvisning: Sri Lanka

Idag fick jag bilderna av mamma från vår Sri Lanka resa. 420 bilder har vi tagit. När jag gick igenom alla bilder väcktes många minnen igen. Längtar tillbaka till värmen och all god mat. Jag tänker inte ladda upp 420 bilder på bloggen (tror inte heller någon annan är jag och eventuellt mina föräldrar vill titta på 420 bilder) men jag laddar upp några bilder så får ni en känsla i alla fall. Hojta till om du vill bjuda hem dig själv på bildvisning. Inga problem alls men då är det 420 bilder som gäller (!). 

Militären på stranden i Mount Lavinia
Skolflickor i Mount Lavina
Firar min födelsedag i Mount Lavinia
Byn där delar av min biologiska familj bor
Solnedgång Hikkaduwa
Kaffepaus i Negombo
Teplockning i Neuwara Eilya
Fleectröjan på i Neuwara Eily
Glad tant
Buddha i Kandy
Mums!
Ginger beer
Gillar det lätta livet

På väg till nyårsfest. Gott nytt år 2011


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar