onsdag 16 februari 2011

Jag vill kunna sova

Suck! Vaknar trött igen. Så har det varit bra länge nu. Somnar runt midnatt och vaknar tidigt och med tidigt menar jag mellan klockan 3-4, ibland 5. Somnar om efter någon timme och vaknar när klockan ringer vid 7 eller 8. Mindre roligt. Har kollat på nätet och försökt hitta vettiga svar på mitt problem. Stress är nog det jag kan typ kanske förlika mig med. Jag äter okej, tränar flera dagar i veckan och håller i gång med både det en och det andra. Bara det borde ju göra mig trött som en klubbad säl men icke sa nicke. Ögonen värker av trötthet och jag misstänker att min humör påverkas negativt av det. Bara en misstanke men får väl fråga folk omkring mig för min uppfattning är ju att jag är trevlig och mysig jämt (hehe). Dessutom har jag mer eller mindre konstant huvudvärk och det blir ju dyrt för det går åt en större mängd huvudvärkstabletter och dom kostar ju faktiskt pengar. Värken kan ju också vara en negativ bieffekt av att jag sover dåligt. Det är mest skrot med mig just nu och inget ni ska behöva läsa mer om...just nu.


Nått betydligt roligare är att tapeten har kommit och jag borde ha den i slutet på veckan. Barock Rock´n roll blir det här hemma. Längtar till tapeten är uppe på vägen och lite nya inredningsdetaljer är inköpa. Visst är det skoj att inreda! Det behöver inte kosta skjortan heller utan med små detaljer (och en galen tapet) kan man förändra ett helt rum. 


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar