måndag 28 februari 2011

Resa mera? Ja tack!


Jag hade tänkt att åka iväg på en skidresa nu i mars men för andra gången i mitt 29-åriga liv blir det inte några skidor, pjäxdans eller varm choklad med rom i för min del. Känns faktiskt lite trist men nästa år tar jag igen det, redan bestämt och man kan ju inte få allt. Istället blir det London med idrottsgänget. I dagarna tre ska vi umgås, shoppa och gå på pub. Det blir min tredje gång i London. Tycker om staden men älskar den inte tro det eller ej. Eller jo, jag älskar London men tycker london-bona är lite stroppiga men förhoppningsvis kanske den fördomen försvinner efter tredje gången gillt. Kul ska det bli hur eller hur!



Och apropå att resa håller jag på att titta på flygbiljetter inför vinterns resa. Jag ska fylla 30 år i december (kan ju inte har undgått någon) och jag tänker inte sitta hemma eller bjuda er på en fest, nej jag planerar att åka till USA, Mexico och Västindien. Fyller man 30 år så gör man och det ska firas ståndsmässigt. Allt för att smita undan ålderspaniken. Om jag tänker efter så behöver jag faktiskt inte änns skylla på att jag fyller 30. Att resa bort en månad i smällkalla vintern är numera ett måste för mig. Som en drog eller ett kall. Kalla det vad du vill men underbart ska det bli hur eller hur!


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar