söndag 8 maj 2011

Dagens mode - en tidsresa

Bildbevis
I fredags hamnade jag på ett uteställe tillsammans med ett gäng vänner. I godan ro minglar vi och av en slump pratar vi mode, hur 90-talets mode är tillbaka med Palladium skor (som jag har bloggat om tidigare) och nu är det bara Chevignon-jackorna som fattas för att 2000-talet ska vara det nya 90-talet. Vad händer tror ni?! En Chevignon-väst dyker upp mitt framför näsan på oss. Jag kunde knappt tro mina ögon och börjar peka och hojta (diskret som jag är). Jag mindes tydligt min högstadieskola där dessa västar och jackor var lika vanliga som fjällrävens ryggsäckar är i friluftsfrämjandet och fick givetvis medhåll av mina vänner. Dom mindes det också mycket tydligt (nästan alla i alla fall).



LCHF-pizza


Bjuder på gårdagens middagtips. Hemlagad lchf-pizza som smakade mycket gott och som jag med gott samvete kan äta. Med en god pizzasallad till blev detta ett uppskattat recept som definitivt kommer att lagas fler gånger. 


//Theres

1 kommentar:

  1. OMG, jag kan knappt tro min ögon! Det blir nog till att ta en vända på vinden och se om det ligger gömda 90-tals skatter i någon kartong.

    SvaraRadera