söndag 15 maj 2011

Du avgör hur du vill ha det



Efter valet 2010 då det blivit ett antal fel i samband med röstning och rösträkningen är det idag omval i Västra Götalands län. Jag brukar säga att det är lika mycket vår rättighet att rösta i val som vår skyldighet! Vi är lyckligt lottade som får leva i en demokrati och det ska både du och jag ta på störts allvar och använda vår rösträtt. Så om du inte redan har förtidsröstat så uppmanar jag dig att ta dig till din vallokal idag och lägga din röst på det parti som du tror kommer jobba för en bättre sjukvård, en utbyggd infrastruktur och ett levande kulturliv. Min röst fick givetvis Moderata Samlingspartiet och jag kryssade nummer fem på listan, Mimmi Von Troil - en riktigt kämpe!


//Theres

1 kommentar:

  1. Kan inte tänka mig två bättre lämpade personer till lärare än dig o Helene, helt underbara och fantastiska människor! // TrioJohanna

    SvaraRadera