måndag 7 maj 2012

(se) Min helg

Denna helgen har varit min första lediga sedan i påskas. Det har varit underbart skönt och jag har njutit varje sekund! Tänkte presentera hur min helg har sett ut genom några sköna bilder. 
(i kronologisk ordning). 


Glass i vårsolen 
Ett skoj cykelpass
God middag tillsammans
med gamla & nya vänner

 
Träna golf med mamma
Hemlagad pizza & hockeykväll...
...tillsammans med David
 Frukost
Träning
En härlig power walk 
Vika tvätt
Eftermiddagsfika med hemmagjord frozen yoghurt
Partiledardebatt




//Theres


1 kommentar:

  1. Jag gillar 4 saker med våra pizzamiddagskort - pizzan var jävlit god, på ena bilden är ditt vinglas megastort, på andra bilden är min Sofiero megastor och så är vi så snygga (typ bästa kortet på mig någonsin hehe). Kram!

    SvaraRadera