onsdag 13 oktober 2010

En leopard tack

Here we go again!


I morse hörde jag på TV av en stylist, att det är även i höst fritt fram att klä sig i djurmönstrat. Jag har aldrig (vad jag minns - rätt mig om jag har fel) klätt mig i djurmönstrat. Jag erkänner att visa kvinnor kan bära upp det snyggt, absolut. En diskussion som jag lyssnade på för inte allt för länge sedan handlade om just när vi kvinnor hamnar i djurmönster-perioden. Enligt dessa två män (!) hamnar alla kvinnor i en period i livet, då vi tycker det är hett med djurmönster på kläder, väskor, skor, smycken, schalar, stolar, handdukar, grytlappar, tavlor, gardiner, dukar, sängkläder, överkast, strumpor, trosor, bh:ar m.m. Dessa två män pratade i och för sig om sina mammor som var i den fas just nu men dom lär få se en massa (återigen!) unga kvinnor i djurmönstrat i höst. Kanske skulle jag våga köpa nya skor eller som en före detta pojkvän sa till mig: sans och balans?


//Theres 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar