söndag 19 augusti 2012

Fullt upp (till skillnad från?)

Nu har jag nästan återhämtat mig efter efter OS. Nästan. Veckan som gått har varit fullspäckad. Nähä tänker du (haha). Jag har jobbat mina sista nätter på Skogome för alltid (?), i alla fall för denna sommaren. Jag har umgåtts med min underbara bästa vän Jennifer. Vi har ätit goda middagar och frossat i hotellfrukost. Tränat crossfit (som by the way är grymt) och njutit av kalaslangos. Jag har även hunnit med en träff med Juliete och provade energigels som Jennifer tagit med från USA. Om det var gelen eller placebo, det struntar jag i men jag cyklade hela 10 minuter snabbare på exakt samma sträcka. Intressant. Igår stod också välgörenhet på schemat. Tillsammans med MQ (moderat kvinnorna) gick jag Rosa steget, mot bröstcancer.


I morgon är början på slutet. Det vill säga att jag påbörjar dom två sista veckorna på jobbet. Sedan är det dags för mig att ge mig ut i vida världen. USA väntar på mig den 4 september. Det känns faktiskt overkligt fortfarande men lika bra är kanske det med tanke på att det är ett fullspäckat schema fram tills jag åker, bokstavligen! 

 //Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar