tisdag 28 augusti 2012

Ibland ska man ha lite tur

Häromdagen svepte jag lik stålmannen in på Stadium. Jag var på jakt efter en speciell typ av badmössa som jag ska använda när jag dyker (håret trasslar väldigt och det gör både ont och sliter på håret). Hur som helst, badmössan uteblev men däremot hade Stadium (tok)rea på badkläder. Jag bläddrade bland bikinis och fastnade för två underdelar. Kanon att ha på sig i solstolen och under våtdräkten så in i provhytten med fröken. Jag tittade på prislappen och konstaterade att för knappt 300 kronor skulle jag få två underdelar. Dessutom hade jag ett presentkort på 50 kronor så egentligen, för 250 kronor skulle jag få två underdelar. Hyffsat billigt tänkte jag och gick mot kassan. Kassörskan slog in, 64 kronor! Jag log, betalade och gick därifrån extremt nöjd med mitt bikini-kap!

//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar