lördag 25 december 2010

Resan. 29:e fodelsedagen

Efter 30 timmar pa resande fot, en natt pa Milanos flygplats sovandes i en stol och huttrandes landade vi antligen pa Sri Lanka. Allt var toppen fram tills vi insag att mammas vaska saknades. Suck! Klockan 04.00 den 23 december lamnade var chauffor av oss pa vart hotel. Sangen var extremt efterlangtad kan jag lova!


Min fodelsedag startade med att vi gav oss ut pa shoppingtur eftersom mammas alla klader befann sig nagon helt annanstans an i Colombo dar vi var. Senare pa eftermiddagen bade vi i havet och det ar inte alla som kan saga att dom badat i Arabiska havet pa sin fodelsedag, men jag kan. Pa kvallen bjod mamma pa en fantastisk middag pa Mount Lavinia Hotel. Ett sagolikt hotel vid havet. Pricken over allt denna fodelsedag.


Vi hade ocksa under dagen bestamt en ny traff med var kontaktperson och tolk infor motet med min biologioska mamma. Vi skulle igentligen ha traffat henne pa min fodelsedag men eftersom vi blev ett dygn forsenade fick vi andra dag, till julafton. Inte fy skam det heller. 


Fortsattning foljer...


//Theres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar