lördag 4 december 2010

Mina vänner, ni är underbara

Äntligen är min bästa vän Jennifer hemma på svenska mark. Hon landade i onsdags och i går fick jag ge henne en kram och nypa på henne. Det är fantastiskt att hon är hemma och hälsar på. Trots att det är 6 månader sen vi sågs sist så känns det som det var igår vi sågs när vi satt och åt lunch ihop och tjötade om allt, precis som vanligt. Det är obetalbart!


Igår kväll var bästa trion hemma i mitt kök för en vinovino kväll. Helene, Johanna och jag började läsa på lärarprogrammet samtidigt och har sedan dess hängt ihop. Bättre vänner får man leta efter. Det är högt i tak när vi träffas och det blir många härliga skratt. Vi är tre rätt olik individer men det är nog det som binder oss samman tror jag. Dom hade med sig en julpåse med födelsedagspresent/julklapp/reskit och det vara allt man kan önska sig, eller visa saker tror jag i och för sig inte jag behöver (vad tror ni om mig tjejer?!) men vin och choklad kan aldrig vara fel, och handsprit! Tack ;) 


Jag vet inte om det är julens antågande eller om det är min kommande resa men jag tänker mycket på allt och inget. Bland annat skickar jag tacksamma tankar till mina underbara vänner. Ni är fantastiska och jag kan inte önska mig bättre vänner än jag har. Ingen nämnd ingen glömd!


God jul!


//Theres


Ps. Suck, ibland händer det som inte skulle hända. Fan! Ds. 

1 kommentar:

  1. Du har underbara vänner (självinsikten är total), för att du är underbar. Man får alltid tillbaks det man ger och du ger så otroligt mycket.

    SvaraRadera